Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Que us diuen pel fet de llegir? - Fòrum Boli - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Que us diuen pel fet de llegir?  (Llegit 45924 cops) rss

8maria

• Juvenil
  • Avesat
  • Missatges: 904
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:Que us diuen pel fet de llegir?
« Respondre #900 el: 28 de Octubre de 2013, 21:56:23 »
Tens raó Gata Blanca, és molt bonic això que has dit! :) Jo crec que el fet que t'insultin o et diguin coses que et puguin molestar depen de la manera de ser de cadascú... Jo tinc la mala sort que em costa molt fer-me respectar i em diuen de tot. A mi no m'afecta perquè és millor no tenir amistats així però la veritat és que empipa molt que et facin això dia rere dia! Però per sort sempre hi ha els amics de veritat que et respecten i t'entenen:)
Quan un dia vaig dir "m'espanta el viure", el ressó em va contestar "canta!".

Tinta

• Juvenil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 55
    • Veure Perfil
« Respondre #901 el: 05 de Setembre de 2014, 13:46:09 »
A mi, quan era petita no em deien pràcticament res, potser algun comentari de tan en tan, però poca cosa...
Últimament (bueno, durant el curs passat) sí que més d'una persona se'n va mig enriure de mi per llegir i coses així... al final, però, vaig aprendre la lliçó i ja no porto més llibres a l'escola (excepte els de text, clar  ;D), i des de que ja no duia llibres em van deixar en pau.

Rigoletta

• Moderadorb
  • Gat vell
  • Missatges: 1389
    • MSN Messenger - h_gise@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #902 el: 11 de Novembre de 2014, 20:23:41 »
Ara que m'he fet gran ja no em diuen res! A l'escola tampoc recordo que em diguessin massa coses, però sí era de les poques que llegia. Les meves millors amigues sí que són lectores i compartim gustos, així que és una delícia tenir-les d'amigues! ;)

Per les èpoques que no he pogut compartir el gust per la lectura amb amics i amigues, m'hagués anat molt bé ser quellegista! Perquè aquí sempre tenim amb qui parlar de llibres i gustos lectors! ;) Som una gran colla d'amics, oi?

Nodreix l'amor de pensaments i absència,
i així traurà meravellosa flor.

Joan Maragall

nice

• Juvenil
  • Destre
  • Missatges: 543
  • La lectura és a la ment el que l'exercici al cos.
    • Veure Perfil
« Respondre #903 el: 30 de Novembre de 2014, 17:08:23 »
Jo la veritat he tingut molta sort amb els meus companys de clase i som bastants els fanàtics de la lectura (de fet ens deixem molts cops llibres entre nosaltres), per això als que no els hi agrada llegir no diuen mai res.

:D Nice  :D
Un llibre obert és un cervell que parla, tancat un amic que espera, oblidat un ànima que perdona, destruït un cor que plora.

Mireu el meu blog. I si us agrada... seguiu-lo! :D
http://lavidaentrellibres.blogspot.com.es/

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2018 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr