Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Que us diuen pel fet de llegir? - Fòrum Boli - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Que us diuen pel fet de llegir?  (Llegit 45807 cops) rss

lletraescrita

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1118
  • Una habitació sense llibres és com un cos sense vida.
    • Veure Perfil
Que us diuen pel fet de llegir?
« el: 13 de Octubre de 2010, 22:01:32 »
Si aneu a  l'institut i dieun que teniu com a hobby: llegir.
Que us diuen?
Ho dic perquè, extranyament, al meu curs m'atreviria a dir que soc la única o de les poques que llegeixen. I em diuen que soc rara, i abans fins i tot es burlaven perquè m'agradava llegir.
Us han dit mai frikis o alguna cosa per l'estil?
Encara que no us ho hagin fet personalment que penseu?
"Sólo estoy dispuesta a actuar de la manera más acorde, en mi opinión, con mi futura felicidad, sin tener en cuenta lo que usted o cualquier otra persona igualmente ajena a mí, piense." - Elizabeth Bennet

Orgullo y Prejuicio - Jane Austen

Pau el lector

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1490
    • Veure Perfil
Re: Que us diuen pel fet de llegir?
« Respondre #1 el: 13 de Octubre de 2010, 22:04:44 »
A mi, la veritat, mai m'han dit res. Buenu, tampoc vaig allà a mitja classe "Ei, m'agrada llegir", saps?

Però no, a mi no em diuen res.

llibre obert

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1094
  • ¡Atreveix-te a pensar!
    • Veure Perfil
    • blog
« Respondre #2 el: 14 de Octubre de 2010, 11:13:37 »
Doncs a mi em passa com tu, lletraescrita, exactament, igual. Ara potser ja no, perquè ja estan acostumats i allò que es converteix en rutinari i normal ja no es critica..... allò que es critica és sempre allò diferent!

Aquest any passo més que normalment de lo que em puguin dir els altres!
Las palabras tienen algo especial. En manos expertas, nos convierten en prisioneros. Se enredan en nuestros brazos como tela de araña y en cuanto estamos tan maravillados q no podemos movernos, nos perforan la piel, adormecen el pensamiento. Y ya dentro de nosotros ejercen su mágia.

mbosch

• Visitant
« Respondre #3 el: 14 de Octubre de 2010, 15:04:56 »
A mi em pegaven i m'insultaven i tamb algun cop m'havien clavat una navalla al braç dret... :'(

Jajajaj, es broma. :D Ningú s'ha posat mai amb mi pel fet de que llegeixi. Al meu insti hi ha molts garrulus i killajos pro has de saber tractar amb ells. Tot i que mai seran amics meus de debò em porto be amb ells i fem molta conya.
Crec que perquè la gent no es posi amb tu t'has de mostrar sempre obert fer broma i parlar de temes que els hi puguin semblar interessants.

Tornant al tema de que us diuen pel fet de llegir? he de dir que si be la majoria de gent sap que llegeixo, a ells els hi porta bastant fluixa el que faci o deixi de fer a casa meva. Tot i que segurament pensen que llegir es de frikis. Pro llegir NO es de frikis, es una manera d'entretenir-se igual que qualsevol altre. El que es de friki es insultar als altres pel motiu que sigui. Mes que de friki, posar-se amb la gent perquè llegeix es d'imbècils.

aline90909

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2120
  • Well they say the sky's the limit and to me that's really true. But my friend you have seen nothing, just wait 'til I get through . .
    • MSN Messenger - aline.santos@live.com.pt
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 14 de Octubre de 2010, 17:30:41 »
A mi no em diuen res. Només algunes vegades els meus companys em venen a preguntar que llegeixo i em pregunten que m'està semblant el llibre :D.
http://bloghogwarts.com/
Serà famós, serà un mite. No m'estranyaria gens que el dia d'avui es conegués en el futur com el dia de Harry Potter. S'escriuran llibres sencers sobre el Harry, tots els nens del nostre món sabran qui és!

amelia

• Juvenil
  • Destre
  • Missatges: 677
  • El camí dels ideals solament pot aturar-lo la força de les armes, però mai no serà definitiu.
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 14 de Octubre de 2010, 18:00:55 »
A mi mai m'han dit res, el que faci cadascú amb el seu temps lliure és cosa d'ell.
L'amor no existeix per fer-nos feliços, sinó per demostrar-nos com n'és de forta la nostra capacitat de suportar el dolor.

gavina

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2207
  • Smile. It's easy!
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #6 el: 14 de Octubre de 2010, 18:34:23 »
Em venen i em torturen fins que dic que no llegiré més.
És molt dur. :'(

Ara en serio: mai m'han dit res, a la meva classe hi ha gent que llegeix, poc, però llegeixen.
I la veritat més igual el què em diguin jo no penso parar de llegir.
L'emprenta de l'homa immadur és que vol morir noblement per una causa, mentre que l'empremta de l'homa madur és que vol viure humilment per una causa. El vigilant del camp de sègol - J.D.Salinger

mbosch

• Visitant
« Respondre #7 el: 14 de Octubre de 2010, 18:37:08 »
Em venen i em torturen fins que dic que no llegiré més.
És molt dur. :'(

Ara en serio: mai m'han dit res, a la meva classe hi ha gent que llegeix, poc, però llegeixen.
I la veritat més igual el què em diguin jo no penso parar de llegir.

M'has copiat la broma, que per cert era bastant cutre... ;)

Pau el lector

• Juvenil
  • Gat vell
    • Veure Perfil
« Respondre #8 el: 14 de Octubre de 2010, 19:06:51 »
Sí que era una mica cutre.

No, buenu, pero mentre l'estava començant a llegir ja he pensat... "hola?"

nuuriiaa!

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2202
  • I sé que mai podré oblidar-te.
    • Twitter
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 14 de Octubre de 2010, 20:38:53 »
Començo:

-Em diuen empollona (que no té cpa cosa a veure ¬¬')
-Em diuen friki, rara, bitxo raro, llegir es de subnormals, ets una graaaaaaaan friki, com et pot agradar llegir? Llegir es una merda...

Vaja, que tot això m'ho diuen cada dia, estic llegint a l'hora del pati i vénen a torturar-me fins que paro... mala gent!! T.T

I el que m'espera l'any que vé... u.u'
Caresse sur l'océan
Porte l'oiseau si léger
Revenant des terres enneigées
Air éphémère de l'hiver
Au loin ton écho s'éloigne
Châteaux en Espagne

Vire au vent tournoie déploie tes ailes
Dans l'aube grise du levant
Trouve un chemin vers l'arc-en-ciel
Se découvrira le printemps

Pau el lector

• Juvenil
  • Gat vell
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 14 de Octubre de 2010, 20:43:00 »
Començo:

-Em diuen empollona (que no té cpa cosa a veure ¬¬')
-Em diuen friki, rara, bitxo raro, llegir es de subnormals, ets una graaaaaaaan friki, com et pot agradar llegir? Llegir es una merda...

Vaja, que tot això m'ho diuen cada dia, estic llegint a l'hora del pati i vénen a torturar-me fins que paro... mala gent!! T.T

I el que m'espera l'any que vé... u.u'

1. Tantes coses, et diuen??

2. Per què dius "I el que m'espera l'any que vé... u.u'"??

mbosch

• Visitant
« Respondre #11 el: 14 de Octubre de 2010, 21:52:19 »
Nuria, em sap molt de greu la teva situacio. Realment es terrible. He tingut un amic a qui tamb li passava. Crec que ho pots solucionar integran-te un un grup d'amigues i si deixes de llegir a l'hora del pati segurament et deixeran en pau. Si mai necessites parlar-ne, envia'm un missatge personal! ;)

nuuriiaa!

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2202
  • I sé que mai podré oblidar-te.
    • Twitter
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 15 de Octubre de 2010, 07:58:41 »
Si un dia em van fer correr pel pati perquè m'havien tret el punt xDD

A més estic en un grup d'amigues que em ''protegeixen'', precisament els que insulten són els que vaan pitjor a classe ^^

I lo de l'any que vé: Començo ESO... i ja m'han avisat de que no digui res de llibres, que parli de pel·lícules i de que no em fasci notar :S
Caresse sur l'océan
Porte l'oiseau si léger
Revenant des terres enneigées
Air éphémère de l'hiver
Au loin ton écho s'éloigne
Châteaux en Espagne

Vire au vent tournoie déploie tes ailes
Dans l'aube grise du levant
Trouve un chemin vers l'arc-en-ciel
Se découvrira le printemps

xDangerous

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1504
  • The world is mine not yours
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: 15 de Octubre de 2010, 08:50:05 »
Bé, tothom sap que a mi m'apassiona la lectura i sincerament això no m'ha afectat gens, o sigui, que ho veuen normal.

Un anècdota que em va passar da dos anys.
No cliqueu si no el voleu saber...
Estava a sisè de primària i en aquells temps em vaig engaixar bojament a la saga Harry Potter. M'agradava fins a tal punt que vaig decidir portar un dels llibres per llegir-lo durant la classe. A vegades agafava el llibre i començava a llegir (mentre que el professor explicava) i un dia em va castigar per això jaja

A vosaltres no us ha passat mai això de que us agrada tant un llibre que no pudeu esperar fins a arribar a casa per continuar llegint-lo?
Wae nappa neoboda jalhaeseo? Teullyeo ttokgatji anhaseo? Meotdaero songarakjireun mallago malhaesseultende~!  L.O./\.E  ♥

lletraescrita

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 1118
  • Una habitació sense llibres és com un cos sense vida.
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: 15 de Octubre de 2010, 12:03:21 »
De veritat em sap molt de greu per aquells que ho han passat malament. Suposo que la millor solució seria deixar de llegir davant seu i aguantar-se i llegir a casa. Perquè aquesta gent, sense respecte, no sap fer altre cosa i no es felic~ sense moltestar als altres fent-los patir.
Mala gent. Pero el món n'és ple.
A mi per sort ja no em diuen res, pero continuen amb les seves idees, que som uns frikis per llegir.

En fi... s`ha de continuar amb el que realment ens agrada sense preocupar-se pels altres.
S`ha de ser felic~

*escric felic així perqué aquest teclat estranger no  té c trencada
"Sólo estoy dispuesta a actuar de la manera más acorde, en mi opinión, con mi futura felicidad, sin tener en cuenta lo que usted o cualquier otra persona igualmente ajena a mí, piense." - Elizabeth Bennet

Orgullo y Prejuicio - Jane Austen

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr