Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Quan jo tenia cinc anys em vaig matar - Fòrum Boli - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Quan jo tenia cinc anys em vaig matar  (Llegit 390 cops) rss

clarinetta

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 3205
    • MSN Messenger - mgmarineta@hotmail.es
    • Google+
    • Veure Perfil
Quan jo tenia cinc anys em vaig matar
« el: 06 de Novembre de 2014, 20:57:23 »
M'agradaria recomanar-vos un llibre molt especial de l'escriptor Howard Buten. Segurament el títol us ha sorprès, o això és el que em va passar a mi quan el vaig veure a la llibreria. Allà vaig veure de seguida que seria molt interessant. I és que no és un llibre d'aquells per passar l'estona, no. El llibre és bastant dur, o al menys a mi m'ho va semblar, ja que no estava acostumada a aquesta mena de lectura. És una novel·la psicològica on el protagonista és un nen de vuit anys (en Burt) que ha anat a parar a un centre d'internament infantil. Està escrit en primera persona i, està tan ben escrit que et pots posar perfectament a la pell d'aquest pobre nen autista i solitari, però amb una imaginació sorprenent.

"Malgrat el títol esfereïdor que dóna nom a l'obra, la història d'en Burt resulta un relat agredolç que culmina amb un esclat de tendresa."

Aquí us deixo la fitxa per si hi voleu donar un cop d'ull: http://boli.quellegeixes.cat/llibres/fitxa/15833

Espero que us hagi semblat interessant! ;)

Ens llegim:)

clarinetta
"I recordo quan, mirant estrelles al port; pensàvem que podia ser, que algú a l'altre costat del món les estigués mirant també."

aucano

• Juvenil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 134
    • Veure Perfil
Re:Quan jo tenia cinc anys em vaig matar
« Respondre #1 el: 07 de Novembre de 2014, 17:34:45 »
Doncs la veritat és que jo el vaig veure a la biblioteca i feia bona pinta, però el títol era massa impactant. Amb aquesta recomanació me'l llegeixo segur.

@ur@ :)
Dels cims dels Pirineus fins a la vall mediterrània s’estén una bandera que sempre restarà quatre barres de fortuna que són difícils de tombar, són fortes i orgulloses, són el poble català.

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2997
  • The lovely day
    • Veure Perfil
« Respondre #2 el: 18 de Novembre de 2014, 14:19:03 »
Ei clarinetta! Bentornada!!! Quina alegria tornar a llegir-te!

Moltes gràcies per la recomanació, estic segura que molts quellegistes ja estan prenent nota! ;)

Mx
En el llibre petit hi ha la bona sentència

Ju666

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2284
  • Un llibre és un amic que mai t'abandona.
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 18 de Novembre de 2014, 14:37:13 »
Ei, Clarinetta! ;)
Jo me'l vaig llegit l'any passat aquest llibre, i també em va agradar molt! Em va semblar un llibre molt especial i també us el recomano!
Si el llegiu, no dubteu a comentar-lo, eh?

#J666#
“Es pot ser feliç i savi sense llegir mai. Però si llegeixes, viu més, vius altres vides i les vius amb més profunditat”
Bernard Pivot

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr