Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
Comencem a llegir!! - Fòrum Boli - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: Comencem a llegir!!  (Llegit 1574 cops) rss

Gata blanca

• Moderadorb
  • Destre
  • Missatges: 682
    • Veure Perfil
Comencem a llegir!!
« el: 01 de Juliol de 2014, 19:06:36 »
Benvinguts a la lectura compartida de Roig Robí, un llibre de Kerstin Gier.
Participants:
- Irvilsa
- Ainalovegood
- Tags
- em2@
- Osile
- Miss Pattinson
-nice
- aucano

Calendari:
Setmana 1:

-Proleg
-Cap.1
-Cap.2
-Cap.3

Setmana 2:

-Cap.4
-Cap.5
-Cap.6
-Cap.7
Setmana 3:

-Cap.8
-Cap.9
-Cap. 10
-Cap.11

Setmana 4:

-Cap.12
-Cap.13
-Cap.14
-Cap.15
-Epileg

S'hi a algú que encara no s'hi ha apuntat li ve de gust fer-ho, que recordi que mentres ens atrapi en la lectura és benvingut.
« Darrera modificació: 10 de Juliol de 2014, 17:32:15 per Gata blanca »
Tot s'ha acabat, la ida ja no tè molt sentit, però segueiz allà, el món encara es dreça... a l'altra banda de les reixes.
Però, una veu comença a omplir el buit... una veu atrvés d'un forat a la paret. Les dos cel·les juntes, dos dolors similars... una nova esperança dóna la benvinguda.

Gata blanca

• Moderadorb
  • Destre
    • Veure Perfil
Re:Coemcem a llegir!!
« Respondre #1 el: 01 de Juliol de 2014, 19:36:09 »
Dels primers capitols, els assignats a la primera setmana, tinc algunes preguntes:
No cliqueu si no el voleu saber...
Diuen que el principi d'un llibre o d'una novela ha d'enganxar al lector. Qué en penseu del proleg? Qué us a semblat com a plantejament de la novel·la? Qué creieu que és un cronograf (si ja heu llegit la novel·la avans, siusplau, no em feu spoilers sense avisar que és de TOTA la novel·la)? En el dialeg els dos personatges es refereixen a uns altres dos personatges, pero només els anomenen com a ell y a ella... creieu que són importants, secundaris... potser protagonistes?
En el primer capitol ja es detecta un canvi en la narració, passem de tercera a primera persona. Com us agrada més, primera o tercera? La protagonista ens parla de la seva família, casualment tot dones, y pel que es veu la Charlotte (la seva cosina) és molt sovint el centre d'atenció, ja que té un gen que li permet viatjar en el temps. Qué en penseu d'aquest gen?  Qué en penseu del personatge (en el primer capitol se la comença a descriure una mica)? Y que en penseu de la Leslie? Creieu que la Gwendolyn a fet bé d'explicar-li el secret de la família? I en James? I l'home misterios del barret que vigila casa la casa famíliar?
En aquest capitol no tinc tantes preguntes, pero si en tinc una:
El gen ha estat transmés a la Charlotte en part per mitjà de la seva cosina Lucy, descrita com una especie d'ovella negra que va desapareixer, on crieu que es troba?
Y l'altra família, els De Villers, que tenen també el gen, l'únic que transmés per la línia masculina... Això comença a posar-se interessant!
La Gwendolyn descobreix que no és la Charlotte qui viatja en el temps, sinó ella. Com que ella no s'ha preparat mai per això, no sap qué fer... Vosaltres, d'ella que en faríeu? Ara que la coneixem millor, quina opinió en teniu? La Gwendolyn descobreix que la gent creu saber qui és el portador del gen gracies a uns cálculs... però... com potser que estiguin equivocats? I el dimoni gàrgola que la Gwendolyn diu que sempre estava amb ella? Tindrà això a veure amb els viatges en el temps, que en penseu?
Tot s'ha acabat, la ida ja no tè molt sentit, però segueiz allà, el món encara es dreça... a l'altra banda de les reixes.
Però, una veu comença a omplir el buit... una veu atrvés d'un forat a la paret. Les dos cel·les juntes, dos dolors similars... una nova esperança dóna la benvinguda.

Osile

• Juvenil
  • Avesat
  • Missatges: 962
  • Hi ha infinits més grans que altres
    • Veure Perfil
Re:Comencem a llegir!!
« Respondre #2 el: 02 de Juliol de 2014, 10:59:12 »
Hola!!

Jo encara no he començat a llegir , però he estat mirant les preguntes , i m'ha semblat interessant la del cronògraf.

Jo crec que ve de crono ( temps )
Ho vaig aprendre a Percy Jackson  ;)
. És a dir : mesurador del temps.

És nomès una idea , però té sentit...
« Darrera modificació: 03 de Juliol de 2014, 14:34:36 per Osile »
QL? Forever!!

M'46R4D4  1136IR !!!

QU31136I574 4r4 i 53mpr3 !!

TAGS

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 3903
  • I Swim Best Free For The Team.
    • DeviantArt
    • Veure Perfil
« Respondre #3 el: 02 de Juliol de 2014, 17:14:11 »
Què en penseu del pròleg? Ara té un altre sentit xD. Però el primer cop que el vaig llegir no vaig entendre ni papa. Només vaig captar que dues persones estaven al passat.

Què us a semblat com a plantejament de la novel·la? Al meu parer, enganxa. Per què? doncs sencillament és que et deixa molt confosa i vols saber si després t'explica de què va tot això.

Què creieu que és un cronògraf? Un cronògraf ;D

En el diàleg els dos personatges es refereixen a uns altres dos personatges, pero només els anomenen com a ell i a ella... creieu que són importants, secundaris... potser protagonistes? Meeeeeh... ara sé de qui parlen, però el primer cop, com ja he dit, no entenia què estava passant, així que no m'hi vaig parar a pensar de qui carai parlaven.

Com us agrada més, primera o tercera? Primera, sens dubte. Adoro al punt de vista de la Gwenny

Què en penseu d'aquest gen? Del gen no en penso res en concret, només m'hi fixo en els pros i contres que pot tenir i que com seria posseïr-lo.

Què en penseu del personatge? Però quin, la Gwen o la Charlotte?

Què en penseu de la Leslie? Que és la millor humana de tota la trilogia

Creieu que la Gwendolyn ha fet bé d'explicar-li el secret de la família? Mmm.... Sí. Perquè veient que és una familia estranya, (que no entenc perquè es queden parats quan ella els hi explica això si es dediquen a viatgar en el temps...) segurament, pel que diu d'ella, la Maddy l'ajudarà o alguna cosa així. Si no ho hagués fet potser podria tenir problemes, i almenys la Leslie (tot i que no sigui de la familia) sí que la pot ajudar si passa res, no?

I en James? El millor fantasma de tota la trilogia

I l'home misterios del barret que vigila casa la casa famíliar? És sospitós -sincerament, no recordo qui és :P-, i que en comptes de fumar ni res, sí que vigila. Potser vigila a la Charlotte, perquè sap alguna cosa del gen? (repeteixo que no recordo ni el nom i que no intento fer spoiler)

/TaGs/ ;) ::)

When life give you lemons, make hot chocolate and let the whole world wonder how the hell you did it!

---------

If they catch you they will KILL you,
but you have to SHOW your colors.
So: be Red. Be Orange. Be Yellow. Be Blue. Be Green...

Be BLACK

Καρλα

Ju666

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2284
  • Un llibre és un amic que mai t'abandona.
    • Veure Perfil
« Respondre #4 el: 03 de Juliol de 2014, 19:26:29 »
Fantàstic! Ja tenim les preguntes aquí! ;D Així doncs... no perdo més el temps i responc!

Què en penseu del pròleg? La veritat és que em va desconcertar. No entenia qui eren els personatges i tampoc ententia massa que passava... Igual que la Tags, només vaig captar dues idees: Dos personatges parlaven. I estaven en el passat.

Què us a semblat com a plantejament de la novel·la? Home... És arriscat començar així una novel·la! Perquè hi ha gent molt impacient que al no entendre res, potser hauria abandonat la lectura... :-\ Sense anar més lluny, la meva germana no hauria fet. No li agrada gens no entendre les coses... Però a mi m'ha fet l'efecte contrari: m'he posat a llegir per esbrinar alguna cosa més sobre aquella escena! ;)

Què creieu que és un cronògraf? Sóc poc creativa. Normalment, quan no se que és una cosa, no faig teories i segueixo llegint per esbrinar que és... ::)

En el diàleg els dos personatges es refereixen a uns altres dos personatges, pero només els anomenen com a ell i a ella... creieu que són importants, secundaris... potser protagonistes? Diría que em va passar el mateix que a la Tags... Vaig llegir-me el pròleg diverses vegades, per veure si era jo la tonta que no etenia res... Però per més vegades que el llegia no vaig treure'n l'entrellat! Els dos personatges que parlen, em va donar la impresió que serien importants a la novel·la, però dels altres dos que parlen... ni idea! :-[

Com us agrada més, primera o tercera? En primera, clarament. Des d'un principi, em va encantar la manera de veure les coses i la manera d'explicar-les de la Gwenny! :D

Què en penseu d'aquest gen? El trobo curiós. De fet curiossísim. Sempre que pensava en viatges al passat, pensava automàticament en una màquina o alguna cosa així. I de sobte, el panorama caniva, un gen! Mai ho hauria pensat...

Què en penseu del personatge? Gata Blanca, pel que entenc, preguntes per la Gwenny, no? Bé, si preguntes per la Gwenny... M'ha caigut genial des del principi! Se la veu molt simpàtica, amable, espavilada... ;) És el tipus de personatge, que m'agradaria poder conèixer a la vida real.

Què en penseu de la Leslie? Més o menys el mateix que penso de la Gwenny... M'encantaria poder-les conèixer a totes dues! ;D

Creieu que la Gwendolyn ha fet bé d'explicar-li el secret de la família? Sí... Si no li haugués dit, hauria estat amgant molt secrets a la Leslie, i entre amigues... Els secrets i les mentides, sempre emoliquen la troca. A més a més, crec que la Leslie, és de confiança! ::)

I en James? Molt divertit! Un personatge força particular, la veritat... Però molt entrenyable, no us sembla?

I l'home misterios del barret que vigila casa la casa famíliar? Uau! Em té del tot intrigada aquest home... Tinc unes ganes bojes de saber que hi fa allà... ;D

El llibre m'està agradant molt, espero que segueixi així! ;)

#J666#
“Es pot ser feliç i savi sense llegir mai. Però si llegeixes, viu més, vius altres vides i les vius amb més profunditat”
Bernard Pivot

aucano

• Juvenil
  • Novell
  • *
  • Missatges: 134
    • Veure Perfil
« Respondre #5 el: 06 de Juliol de 2014, 11:07:28 »
Pròleg:
Qué en penseu del proleg? Jo no l' he entes fins que l'he llegit més d'un cop. I la varitat és que si que enganxa pero trobo que ho fa d'una manera diferent que la resta de llibres.
Què us a semblat com a plantejament de la novel·la? Trobo que és molt raro, com a dit la Ju666, hi ha molta gent que l'hauria deixat i jo probablament si no fos per la lectura compartida també ho hauria fet.
Què creieu que és un cronograf ? No sé però com que parla del passat podria ser una màquina que et fa retrocedir en el temps.
En el dialeg els dos personatges es refereixen a uns altres dos personatges, pero només els anomenen com a ell i a ella... creieu que són importants, secundaris... potser protagonistes? A mi també m'ha costat entendre que passava a qui (no sé si encara m'he aclarat), però crec que si que seran molt importants pel desenvolupament de la novel·la.

Cap.1:
En el primer capitol ja es detecta un canvi en la narració, passem de tercera a primera persona. Com us agrada més, primera o tercera? A mi en personalment m'agrada molt més en primera persona, ja que així saps molt més com actuarant els personatges.
La protagonista ens parla de la seva família, casualment tot dones, y pel que es veu la Charlotte (la seva cosina) és molt sovint el centre d'atenció, ja que té un gen que li permet viatjar en el temps. Qué en penseu d'aquest gen?  Molt curiós i alhora estrany. Simplament penso que al voltant d'això rotllarà la novel·la.
Qué en penseu del personatge? La protagonista és veu una molt bona persona, tot i que sembla una mica tussuda. Ara la seva família és d'aquelles tradicionals, tradicionals i crec que a partir d'aquí sortirà algun problema.
I que en penseu de la Leslie? Que es molt bona persona, d'aquelles que estarà al teu costat en els bons i els mals moments.
Creieu que la Gwendolyn a fet bé d'explicar-li el secret de la família? Si que a fet bé. La Leslie segur que no li portarà cap problema més aviat l'ajudarà.
I en James? A sortit poc, però fa la pinta que és un personatge molt diferent de la resta.
I l'home misterios del barret que vigila casa la casa famíliar? Cada cop que surt hem quedo amb l'intriga de saber qui és. És molt misteriós.

Cap.2:
El gen ha estat transmés a la Charlotte en part per mitjà de la seva cosina Lucy, descrita com una especie d'ovella negra que va desapareixer, on crieu que es troba? Crec que  es troba al passat.

Cap.3:
La Gwendolyn descobreix que no és la Charlotte qui viatja en el temps, sinó ella. Com que ella no s'ha preparat mai per això, no sap qué fer... Vosaltres, d'ella que en faríeu? Bufff.... Jo no sé pas que faria, però segur que hem posaria molt nerviosa.
Ara que la coneixem millor, quina opinió en teniu? Que és molt bona persona, i que li passaran coses molt rares durant la novel·la.
La Gwendolyn descobreix que la gent creu saber qui és el portador del gen gracies a uns cálculs... però... com potser que estiguin equivocats? Ni deia... Però al llarg de tants anys tothom es pot descontar d'un dia.
I el dimoni gàrgola que la Gwendolyn diu que sempre estava amb ella? Crec que això és una anècdota que no tindrà a veura amb l'evolució de la novel·la.
Dels cims dels Pirineus fins a la vall mediterrània s’estén una bandera que sempre restarà quatre barres de fortuna que són difícils de tombar, són fortes i orgulloses, són el poble català.

nice

• Juvenil
  • Destre
  • Missatges: 543
  • La lectura és a la ment el que l'exercici al cos.
    • Veure Perfil
« Respondre #6 el: 06 de Juliol de 2014, 16:39:33 »
Qué en penseu del proleg? A mi com a molts de vosaltres em va costar d'entendre.
Què us a semblat com a plantejament de la novel·la? Com han dit Ju666 i aucano crec que per a molta gent al veure que no ho entenen haurien deixat la novel·la. Però crec que aquest pot ser molt important.
Què creieu que és un cronograf ? Jo penso que és una maquina per a que un cop estas en el passat puguis tornar al present (o alguna cosa així ...) 
En el dialeg els dos personatges es refereixen a uns altres dos personatges, pero només els anomenen com a ell i a ella... creieu que són importants, secundaris... potser protagonistes?
Com he dit abans crec que el pròleg és molt important per tant crec que els personatges també.
Com us agrada més, primera o tercera? Aquesta novel·la m'agrada molt més en primera persona.Perquè pots entendre més com se sent el personatge de la Gwendolyn.
Què en penseu d'aquest gen? Crec que aquest és un gen que a molta gent li agradaria tenir però també es veurà que no tot el que provoca són coses bones i pot ser perillós.
Què en penseu del personatge? Jo crec que la Gwen és el personatge ideal per a ser la protagonista. És la que sembla més diferent de tota la família.
Què en penseu de la Leslie? És molt bona amiga i farà tot el possible per ajudar a la Gwen.
Creieu que la Gwendolyn ha fet bé d'explicar-li el secret de la família? Jo crec que sí, sembla una persona de les en que pots confiar.
I en James? En James pot ser el personatge que doni un toc d'humor a la novel·la.
I l'home misterios del barret que vigila casa la casa famíliar? No ho sé... és estrany, crec que sap alguna cosa del gen o de la família. Tinc ganes de saber qui és.
El gen ha estat transmés a la Charlotte en part per mitjà de la seva cosina Lucy, descrita com una especie d'ovella negra que va desapareixer, on crieu que es troba? Com algú deia, jo també crec que es troba al passat.
La Gwendolyn descobreix que no és la Charlotte qui viatja en el temps, sinó ella. Com que ella no s'ha preparat mai per això, no sap qué fer... Vosaltres, d'ella que en faríeu? Jo estaria histèrica amb això de no saber on sóc ni quins perills pot haver-hi.
Ara que la coneixem millor, quina opinió en teniu? Continuo pensant que és el personatge ideal per ser la protagonista.
La Gwendolyn descobreix que la gent creu saber qui és el portador del gen gracies a uns cálculs... però... com potser que estiguin equivocats? No ho sé, un error el pot tenir qualsevol, no?
I el dimoni gàrgola que la Gwendolyn diu que sempre estava amb ella?Tindrà això a veure amb els viatges en el temps, que en penseu? Pot ser que aparegui en algun dels viatges al passat.

:D Nice  :D
Un llibre obert és un cervell que parla, tancat un amic que espera, oblidat un ànima que perdona, destruït un cor que plora.

Mireu el meu blog. I si us agrada... seguiu-lo! :D
http://lavidaentrellibres.blogspot.com.es/

Gata blanca

• Moderadorb
  • Destre
    • Veure Perfil
« Respondre #7 el: 06 de Juliol de 2014, 19:49:56 »
Hurricane no pot seguir amb la lectura, quedem menys lectors...

Rigoletta

• Moderadors
  • Gat vell
  • Missatges: 1389
    • MSN Messenger - h_gise@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
« Respondre #8 el: 07 de Juliol de 2014, 08:00:04 »
No passa res, Gata Blanca! Encara en som un bon grup! ;)

Ja tinc ganes de saber la nova tanda de preguntes!  ;D ;D

Nodreix l'amor de pensaments i absència,
i així traurà meravellosa flor.

Joan Maragall

TAGS

• Juvenil
  • Gat vell
    • DeviantArt
    • Veure Perfil
« Respondre #9 el: 07 de Juliol de 2014, 13:27:24 »
El gen ha estat transmés a la Charlotte en part per mitjà de la seva cosina Lucy, descrita com una espècie d'ovella negra que va desaparèixer, on crieu que es troba? *escura la gola* El primer cop vaig creure que estaria perduda per algun lloc del món, suposo. O potser ni hi vaig pensar, coneixent-me, però el vaig llegir fa dos anys i no recordo les meves suposicions :S

La Gwendolyn descobreix que no és la Charlotte qui viatja en el temps, sinó ella. Com que ella no s'ha preparat mai per això, no sap què fer... Vosaltres, d'ella que en faríeu? em posaria igual de nerviosa que ella, això segur. No sabria com tornar i m'entraria el pànic. Crec que hagués anat d'un costat a un altre sense fer res, amb la por a les venes, pensant la de coses catastròfiques que em podien passar si no podia tornar al futur.

Ara que la coneixem millor, quina opinió en teniu? Em cau molt bé, de moment.

La Gwendolyn descobreix que la gent creu saber qui és el portador del gen gracies a uns càlculs... però... com potser que estiguin equivocats? Aquí no sé ni que dir, així que millor callo.

I el dimoni gàrgola que la Gwendolyn diu que sempre estava amb ella? Tindrà això a veure amb els viatges en el temps, que en penseu?  El dimoni gàrgola :'D. Per com el descriu em va caure massa bé, tot i que no surti a la història, vaja. I... no crec que el fet de què vegi fantasmes tingui a veure amb els viatges. -Estic com amb el senyor de negre .-. -

When life give you lemons, make hot chocolate and let the whole world wonder how the hell you did it!

---------

Be BLACK

Καρλα

Mixa

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2997
  • The lovely day
    • Veure Perfil
« Respondre #10 el: 07 de Juliol de 2014, 15:42:55 »

Ei! Enhorabona per la moderació Gata Blanca! Segur que us ho passareu la mar de bé!

Per cert, sabíeu que s’ha estrenat la pel•lícula d’aquest llibre?

Per veure el tràiler AQUÍ

Molta sort!

Mx
En el llibre petit hi ha la bona sentència

TAGS

• Juvenil
  • Gat vell
    • DeviantArt
    • Veure Perfil
« Respondre #11 el: 08 de Juliol de 2014, 15:25:18 »

Per cert, sabíeu que s’ha estrenat la pel•lícula d’aquest llibre?

Mx

La verritat és que l'any passat va ser un tema molt parlat al QL?! Totes crèiem que l'anaven a treure a Espanya, però ens vam quedar amb les ganes.

Vaig estar buscant-la ni que fos subtitulada, i res. Peeeerò, ahir una coneguda em va passar el link d'una web, traduïda al castellà, i és aquest: http://www.peliculaschingonas.org/2013/06/ver-rubinrot-2013-online.html

Però, òbviament, heu d'esperar a llegir el llibre si no voleu spoilers!

---------

Be BLACK

Καρλα

Gata blanca

• Moderadorb
  • Destre
    • Veure Perfil
« Respondre #12 el: 08 de Juliol de 2014, 18:07:07 »
Següent setmana, nous capitols!!
Capitol 4
Aquest capitol comença de forma sobtada, amb la visio de la Tieta Maddie...Qué pot significar? Els elements que la componen un ou de safir, un corb, un rellotge, que deuen representar?
En el segon viatge en el temps, la Gwen es troba en una situació compromesa que la obliga a amagar-se... quan torna, es topa amb el majordom... un home misterios, qué en penseu, d'ell?

Cap. 5:
Vosaltres dirieu a la vostra família que viatjeu en el temps? Com us ho prendrieu si algú us ho expliqués?
Teniu la mateixa opinió que en Gordon, de qué portar un anell és sinonim d'homosexualitat (en cas d'un noi)?
I la noia amb la que es troba,  durant el tercer viatge,  ella mateixa de veritat? Si es així qui deu ser ell?

Cap.6
Vosaltres, si fossiu en James, com us sentirieu al veure que casa vostra es destruida per fer-hi una escola?
Quan la Gwen li comunica a la mare que pot viatjar en el temps, qué us sembla l'actitud d'aquesta?
Us sembla que la mare va fer bé en el seu intent de protegir la Gwen? Vosaltres que haurieu fet?
Qué hi ha de la societat secreta interesada en els viatges en el temps? A mi em fa molt mala espina, i a vosaltres?

Cap.7
La historia que afirma la Grace d'haver explicat a la comadrona, us sembla del tot inventada?
Ja heu descobert qui eren els personatjes del proleg?
I el noi guapo amb el que es troba a les escales, aquell identic al del viatge en el temps... alguna idea sobre ell?
I que en penseu del misterios Conte de St. Germain?
Al final, torna a viatjar al passat... aquest cop on anirá a parar?

TAGS

• Juvenil
  • Gat vell
    • DeviantArt
    • Veure Perfil
« Respondre #13 el: 09 de Juliol de 2014, 16:42:10 »
Aquest capitol comença de forma sobtada, amb la visio de la Tieta Maddie...Qué pot significar? Els elements que la componen un ou de safir, un corb, un rellotge, que deuen representar? Com que el primer cop que el vaig llegir em vaig sentir igual que quan llegia el pròleg...  :-X

En el segon viatge en el temps, la Gwen es troba en una situació compromesa que la obliga a amagar-se... quan torna, es topa amb el majordom... un home misterios, qué en penseu, d'ell? La veritat és que no hi vaig pensar res, només que estava despert perquè no podia dormir o alguna cosa semblant, i s'havia trobat allà a la Gwen.

Vosaltres dirieu a la vostra família que viatjeu en el temps? Potser. Com us ho prendrieu si algú us ho expliqués? Voldria que m'ho mostrés.
Teniu la mateixa opinió que en Gordon, de qué portar un anell és sinonim d'homosexualitat (en cas d'un noi)? No, en absolut. Les joies que les porti qui vulgui

I la noia amb la que es troba,  durant el tercer viatge,  ella mateixa de veritat? Té la cicatriu, així que ha de ser ella per nassos Si es així qui deu ser ell? Quan vaig llegir la escena no se'm va ocórrer ningú.

Vosaltres, si fossiu en James, com us sentirieu al veure que casa vostra es destruida per fer-hi una escola? Molt cabrejat amb qui ho està fent i impotent perquè no ho puc impedir.

Quan la Gwen li comunica a la mare que pot viatjar en el temps, qué us sembla l'actitud d'aquesta? Molt preocupada, més que res. Vaig pensar que alguna cosa havia de saber.

Us sembla que la mare va fer bé en el seu intent de protegir la Gwen? Sí i no. Sí perquè li donà una infància normal, però no perquè ara hi ha aquest problema i serà difícil que s'adapti Vosaltres que haurieu fet? Segurament el mateix que la mare.

Qué hi ha de la societat secreta interesada en els viatges en el temps? A mi em fa molt mala espina, i a vosaltres? No m'agraden, excepte en Mr. George i el nen fantasma.

La historia que afirma la Grace d'haver explicat a la comadrona, us sembla del tot inventada? Jo diria que té part de veritat, però lleugerament modificada

Ja heu descobert qui eren els personatjes del proleg? El primer cop que el vaig llegir nop, ni hi vaig pensar. Ara, sepe ;D

I el noi guapo amb el que es troba a les escales, aquell identic al del viatge en el temps... alguna idea sobre ell? Ejejejeje... Té pinta d'arrogant.

I que en penseu del misterios Conte de St. Germain? Em fa mala espina

Al final, torna a viatjar al passat... aquest cop on anirà a parar? D'any no ho recordo, però de lloc a la mateixa sala on és, òbviament...

---------

Be BLACK

Καρλα

Gata blanca

• Moderadorb
  • Destre
    • Veure Perfil
« Respondre #14 el: 10 de Juliol de 2014, 17:33:06 »
Nova notificació, perdem un altre lector.
La Ju666 no pot continuar la LC per culpa de motius personals.

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr