Deprecated: preg_replace(): The /e modifier is deprecated, use preg_replace_callback instead in /home/quellegeixes/old/app/webroot/forum/Sources/Load.php(183) : runtime-created function on line 3
A reveure, quellegistes Boli! Gràcies per tot! - Fòrum Boli - Què Llegeixes?

Fòrum

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Autor Tema: A reveure, quellegistes Boli! Gràcies per tot!  (Llegit 1521 cops) rss

Carlota Torrents

• Adult
  • Gat vell
  • Missatges: 1718
  • Creadora i webmàster del Què llegeixes (2008-2013)
    • Veure Perfil
A reveure, quellegistes Boli! Gràcies per tot!
« el: 27 de Juny de 2013, 02:29:11 »
Hola Quellegistes!

Sense principis no hi hauria finals, i avui jo poso punt i final a la meva col·laboració a un preciós projecte que va començar fa molt de temps, més de 6 anys, i que ara cal deixar.

M'acompanya un sentiment contradictori de tristor i alegria. Tristor perquè són molts anys de feina i de boniques coneixences amb lectors i lectores com vosaltres i ara de sobte deixar de pensar tot el dia en maneres per millor el fòrum, se'm farà estrany. Però contenta perquè he tingut el privilegi de construir aquest projecte que tots estimem tant i perquè just quan plego, arribem a ser 15.000 quellegistes! Oi que sembla increïble? ,

Deixo el Què llegeixes enduent-me’n una immensa maleta d’excel·lents records i si ho enyoro massa, sempre podré entrar com una usuària més, oi?

Per celebrar els 5 anys volíem fer una aplicació per a mòbils que facilités el contagi quellegista a nous lectors, i que des de qualsevol punt tots hi poguéssim accedir. La idea és que l'app augmenti l’addicció a aquest espai d’encontre lector. ☺ Contagiem la lectura, contagiem-nos de lectura! Esperem que abans no s'acabi l'any estigui llesta!

En la meva darrera carta, hi feia el balanç dels 5 anys i vaig agrair a una llarga llista de còmplices, el seu suport, ajuda i simpatia. Tot el que hi vaig dir llavors continua essent vàlid avui i des d’aquí només vull reiterar el meu agraïment a un equip excel·lent: Carles Briansó (el geni informàtic d’Antaviana), Gisela Herranz (àlies Rigoletta, la dinamitzadora més efectiva i endreçada), Raquel Loscos (àlies Briseida, acabada d’arribar però amb una energia i alegria incansables), Teresa Sanz (àlies Atzavara, sense la qual el QL no seria el que ha estat) i Anna Tamayo (àlies Beckett, la dinamitzadora més dolça i encantadora). I a tots vosaltres, en especial al “nucli dur” de cada un dels 3 fòrums. No cal que us anomeni, perquè ja sabeu qui sou: sou els incondicionals i tots els fòrums tenen un nucli dur imprescindible!

Mentre estem en l’impàs de canvi, teniu una gran responsabilitat: no deixar caure el que hem construït entre tots durant 5 anys i potser a estones us caldrà paciència perquè en processos de canvis no tot sempre va prou bé.

Bones lectures i bona sort!

Vostra sempre, Admina (batejada com a Carlota Torrents)

aaron55

• Juvenil
  • Gat vell
  • Missatges: 2265
  • Quis custodiet ipsos custodes?
    • MSN Messenger - aaron55rg@hotmail.com
    • Veure Perfil
    • Correu
Re:A reveure, quellegistes Boli! Gràcies per tot!
« Respondre #1 el: 21 de Agost de 2014, 00:11:46 »
Se't saluda, se t'agraeix la feina feta i se't recorda Admina  ;)
Apren a veure el que estás mirant.

-Oromis Elda, (Eragon).

PER PARTICIPAR EN EL FÒRUM, PRIMER T'HAS D'IDENTIFICAR O REGISTRAR-T'HI

Iniciativa de:
Institució de les Lletres Catalanes
Col·labora:
Vilaweb Tv3 Catalunya Radio
Generalitat de Catalunya 100% lectors

Pla Nacional de Lectura 2012-2016

© 2017 Generalitat de Catalunya, tots els drets reservats.

Segueix-nos a:
Facebook Twitter Flickr